Dammar än

Här kör vi fortfarande så det dammar! Just nu håller vi till på de nya marker och det går bra det med om än lite ovant med vägar och så men vi lär oss. Ska försöka få ihop torrhöet till runbalar i morgon. Räknar med att bli klar inom ett par dagar där och sen fortsätter vi här hemma så snart sjön som ligger mitt på åkern försvinner.


Middag och fika på åkern


Ännu en middag i det fria, den här gången var utsikten magnefik


Perfekt till middagar i det fria, dock inge vidare om t-röden är utspädd med vatten men allt fixar sig.


Grannen måste få vara med på bild han med, han kör ju Jaguar


När jag blir stor ska jag också köra en....(fick i alla fall åka med en sväng och grinade när jag inte fick åka längre)


Så här fina smultronställen finns efter vägen där vi kör just nu. Om du vill veta mer om trakten rekomenderar vi www.hargsbruk.se det är där vi är den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0