Än är det vinter kvar...

Måste sdkicka en liten hälsning från ett soligt Östhammar.
Har just kommit in från en promenad och skidtur med barnbarnen.
För än finns det gott om snö och idag var det ett jättefint skidföre på skaren.



Så tjejer där nere i Indien, vänta er inte att snön är borta när ni kommer hem.

Jag får väl frest med en bild från fettisdagen också....



då måste man ju äta en semla.
Ja det blev nog faktiskt två för vi tog en till lunch
och på kvällen var det LRF möte med prat om bank och försäkringar.
Till kaffet serverades vi naturligtvis en semla.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag tycker det ändå det ser ut som det minskat en hel del snö :P de kan få vara lite kvar när jag kommer hem.. men bara det har hänt någonting sen jag åkte :)Har det börjat bli några översvämmningar på åkrarna än då? Är det bara att baka nya semlor när man kommer hem eller? de jag bakade lär väl ha tagit slut nu :P

2011-03-16 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0